
| | Ken Blanchard - Idealna obsługa klienta(2025) | Biznes |


DR KEN BLANCHARD – patron i przywódca duchowy Blancharda® (d. The Ken Blanchard Companies®) – międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, którą założył wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii biznesowej Jednominutowy Menedżer.
KATHY CUFF – starsza konsultantka, partner w firmie Blanchard® i współautorka programu szkoleniowego Legendary Service. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznego i pozytywnego środowiska edukacyjnego, które motywuje ludzi do poprawy jakości życia osobistego i zawodowego.
VICKI HALSEY – wiceprezes ds. praktyk edukacyjnych w Blanchard® . Współautorka programów szkoleniowych Legendary Service oraz The SLII Experience™. Popularna na całym świecie trenerka, konsultantka i prelegentka. Autorka książki Przywództwo wyższego stopnia. Zajmuje się przywództwem, lojalnością klientów i zaangażowaniem pracowników.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka udostępniona będzie 22 sierpnia 2025 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić bieżące informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.
Książkę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cena książki jest do znalezienia tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę Idealna obsługa klienta można kupić tutaj. Lista sklepów sprzedających ten produkt umieszczona jest na liście "Gdzie kupić?".
Najświeższe doniesienia można zobaczyć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Żeby tego dokonać trzeba wyznaczyć ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
Premiera książki Idealna obsługa klienta nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Ken Blanchard jest autorem książki. Aby zobaczyć listę utworów napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij utaj.
Wydawnictwo MT Biznes sprawuje nadzór nad wydaniem książki. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.
Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz znajdujący się tutaj. Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
22 sierpnia 2025, piątek
Komentarze