
| | Jarek Szczepański - Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko(2024) | Biznes |


Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.
To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu ― czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko.
Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko ukaże się 3 grudnia 2024 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić aktualne informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.
Tytuł zasugerować znajomym można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.
Cenę książki sprawdzisz tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książka Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko jest do zamówienia tutaj. Lista sklepów sprzedających ten produkt umieszczona jest na liście "Gdzie kupić?".
Aby przeglądnąć najnowsze newsy należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby tego dokonać należy wybrać konkretną ocenę od 1 do 5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
Premiera książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Jarek Szczepański jest twórcą książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. W celu wyświetlenia listy książek tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.
Wydawnictwo Onepress sprawuje nadzór nad wydaniem książki. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.
Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.
3 grudnia 2024, wtorek
Komentarze